9.5 Example: Oh, how nice!

Ach, wie nett!
Oh, now nice?
Maria:
Der Fernseher läuft ja den ganzen Tag.
Maria:
The TV is on the whole day.
Michael:
Soll ich ihn ausmachen?
Michael:
Should I turn it off?




Frau Körner:
Ich finde den Mantel einfach toll!
Miss Horn:
I think the jacket just great!
Frau Gretter:
Kaufen Sie ihn doch!
Miss Gretter:
Buy it!




Oma Schmitz:
Die Tasche ist so schwer.
Grandma Schmitz:
The bag is so heavy.
Helga:
Komm, Oma, ich trage sie.
Helga:
Come on, Grandma, I carry them.




Prinzessin:
Hier ist mein Taschentuch. Du darfst mich nie vergessen.
Princess:
Here is my handkerchief. You can never forget me.
Prinz:
Nein, Geliebte, ich vergesse dich nie!
Prince:
No, sweetheart, I will never forget you!




Silvias Freundin:
Samstag geben wir eine Party. Ich möchte euch gern einladen.
Silvia’s Friend:
Saturday we throw a party. I would like to invite you.




Zwei Tramperinnen:
Hallo, wir wollen nach Regensburg Nehmt ihr uns mit?
Two hitchhikers:
Hello, we want to Regensburg Take her with us?
9.5 Example: Oh, how nice! 9.5 Example: Oh, how nice! Reviewed by Kevin Lai on 4:36:00 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.